Road To Nowhere



Hi there!


It feels like as if I'm constantly repeating myself “It's been a busy week...”, but it was:
(1) I had to work last weekend and have been doing overtime as one of my colleagues is on holidays. (2) The weather has been nice to great, so I did some gardening. (3) My parents have been staying with us since Wednesday and left early this morning. Therefore I'm feeling a little sad inside. It is wonderful having them here, but their visits are pretty rare as we love to drive up to the seaside and do so as often as possible.
   



That's why I spent little time in the studio and did not do much crocheting... I can only show you glimpses of some of the things I'm currently working on. And having rather many WIP, I'm having serious problems staying focussed on any of them and completely fail doing one thing at the time. It 's making me nervous and twitchy and I'm absolutely getting nowhere...
  




I'll keep in touch!

P.S.: "Road To Nowhere" by the Talking Heads (from the Album "Little Creatures",1985)...
 



Liebe Freunde,


verzeiht, wenn ich mich andauernd wiederhole, aber die letzten beiden Wochen waren ziemlich stressig:
(1) Letztes Wochenende hatte ich Dienst und da eine Kollegin in Urlaub ist, mache ich zur Zeit recht viele Überstunden. (2) Die sonnigen Tage habe ich dazu genutzt, den Garten auf Vordermann zu bringen und die Blumenkästen zu bepflanzen. (3) Meine Eltern sind am Mittwoch zu Besuch gekommen und erst heute Morgen abgereist.
  



Daher war ich eher selten im Atelier anzutreffen und habe somit auch nur wenig gehäkelt. Genaugenommen kann ich lediglich ein paar Schnappschüsse zeigen von den (unzähligen) Projekten, an denen ich gerade arbeite. Es fällt mir zur Zeit unheimlich schwer, mich zu fokussieren und/oder eine Sache nach der anderen zu machen. Das macht mich hibbelig und unzufrieden und ich habe das Gefühl, ich komme nicht voran (weder im Garten, noch im Haushalt, noch im Atelier)... 
  




Ich halte euch auf dem Laufenden!


P.S.: "Road To Nowhere" ist von den Talking Heads (aus dem Album "Little Creatures" von 1985) 
  

Kommentare

Beliebte Posts